Zaparkuj Fest: koncert The Shookies

vloženo: 25.07.2018           komentářů: 0

Další Zaparkuj fest nabídne opět sport, hry, příjemné posezení a poležení i workshopy pod širákem ve Smetanových sadech. O hudební program se postarají brněnští The Shookies a po nich si pustíme na plátně hudební komedie Zažít Woodstock z roku 2009!

To vše ve středu 25. července od 17 hodin...

17.00-20.00
- 20x deskovky, výtvarné aktivity pro děti, půjčovna dek...
- soft tennis, badminton, frisbee, petanque, švihadla, balony, badminton, slackline...
- Zaparkuj ringohrátky - hřiště a ringo pro každého
- Workshop s Olomoucká dílna

19.30
The Shookies
Brněnská kapela The Shookies vznikla v roce 2010 v jedné vysokomýtské kavárně. Inspirovala je především písničkářská tradice zahraničního folk-rocku a acoustic-rocku a z buskování v parku se postupně vypracovali až na klubovou a festivalovou scénu. V roce 2014 pokřtili debutovou desku Great Test Hits. Nyní pracují na nových skladbách, které předznamenávají přípravu druhého alba. Ovlivněni jsou Dylanem, Beatles, Velvet Underground, ale také Mumford and Sons, The Frames či Jackem Johnsonem.

21.30
Zažít Woodstock
Šedesátá léta se chýlí ke konci a ve vzduchu je cítit změna. I když to tak zatím v ospalém městečku Woodstock vůbec nevypadá, všechno začne tady. Elliot Tiber (Demetri Martin), jeho autoritářská matka a slabošský otec vedou polorozpadlý penzion, ve kterém se hosté objevují, jenom když opravdu nemají na výběr. Najednou se kolem začnou psát dějiny a největší nejenom hudební událost té doby přivádí do městečka Woodstock tisíce lidí... CSFD: 70 %

Občerstvení zajištěno díky U Magora.

Na Zaparkuj Fest! se můžete těšit každých 14 dní po celé léto. Akci pořádá Zaparkuj - oživujeme veřejný prostor / Univerzita Palackého ve spolupráci s Výstaviště Flora Olomouc a.s.. Partnerem akce je Pastiche Filmz. Hudební dramaturgie: Open Mic na cucky

Těšíme se na vás!

autor: Olomoucká dílna

17.04.2019

Padající tašky ze střechy ohrožovaly cho
Žádost o spolupráci od hasičského záchranného sboru při zabezpečení místa zásahu na ulici Řepčínská přijalo v úterý před polednem Operační středisko Městské policie Olomouc. Na místě byla hlídka požádána o vyhrazení místa, kam bude zakázán vstup chodcům, kdy důvodem byly padající tašky ze střechy přilehlého domu.

17.04.2019

Žena zůstala uzamčena na hřbitově
Ve středu 17. dubna před osmou hodinou večer se na městskou policii obrátil telefonicky muž, který sdělil, že ho na Ústředním hřbitově v Neředíně oslovila starší žena. Důvodem bylo to, že zde byla uzamčena a nemohla se dostat ven z areálu.

16.04.2019

Muž si chtěl přitopit pneumatikami
Oznámení, že v blízkosti sokolovny na ulici 17. listopadu hoří oheň, přijalo v pondělí 15. dubna v nočních hodinách Operační středisko Městské policie Olomouc. Hlídka na místě zjistila hořící pneumatiku a dvě osoby, které se nacházely v blízkosti. Ty shodně uvedly, že pneumatiku měl zapálit nějaký muž před jejich příchodem, který následně z místa utekl.

16.04.2019

Strážníci řešili sousedský spor
Včera před osmou hodinou ranní byli vysláni strážníci Městské policie Olomouc na ulici Vojanova, kde mělo dojít k incidentu mezi sousedy. Na místě hlídka kontaktovala obě strany sporu, kdy seniorka k věci vypověděla, že toho dne ráno se vracela z procházky a u bytu se potkala se sousedem. Ten ji měl vulgárně osočit a strčit do ní. Muž k celé věci uvedl, že když šel z bytu tak potkal sousedku, která mu měla sprostě nadávat a vyhrožovat mu otrávením psa.

14.04.2019

Američan skončil na záchytce
V neděli 14. dubna před desátou hodinou večer přijalo Operační středisko Městské policie Olomouc telefonické oznámení od obsluhy baru na ulici 1. máje o podnapilém muži. Strážníci na místě do barmanky zjistili, že do provozovny přišel starší podnapilý muž, který si zde sednul, nic si neobjednal a komunikoval pouze anglicky. Hlídka zjistila, že se jedná o pětašedesátiletého Američana neschopného chůze a nesrozumitelně komunikujícího. Na základě těchto skutečností bylo rozhodnuto o převozu na protialkoholní a záchytnou stanici k vystřízlivění