Zaparkuj Fest: koncert The Shookies

vloženo: 25.07.2018           komentářů: 0

Další Zaparkuj fest nabídne opět sport, hry, příjemné posezení a poležení i workshopy pod širákem ve Smetanových sadech. O hudební program se postarají brněnští The Shookies a po nich si pustíme na plátně hudební komedie Zažít Woodstock z roku 2009!

To vše ve středu 25. července od 17 hodin...

17.00-20.00
- 20x deskovky, výtvarné aktivity pro děti, půjčovna dek...
- soft tennis, badminton, frisbee, petanque, švihadla, balony, badminton, slackline...
- Zaparkuj ringohrátky - hřiště a ringo pro každého
- Workshop s Olomoucká dílna

19.30
The Shookies
Brněnská kapela The Shookies vznikla v roce 2010 v jedné vysokomýtské kavárně. Inspirovala je především písničkářská tradice zahraničního folk-rocku a acoustic-rocku a z buskování v parku se postupně vypracovali až na klubovou a festivalovou scénu. V roce 2014 pokřtili debutovou desku Great Test Hits. Nyní pracují na nových skladbách, které předznamenávají přípravu druhého alba. Ovlivněni jsou Dylanem, Beatles, Velvet Underground, ale také Mumford and Sons, The Frames či Jackem Johnsonem.

21.30
Zažít Woodstock
Šedesátá léta se chýlí ke konci a ve vzduchu je cítit změna. I když to tak zatím v ospalém městečku Woodstock vůbec nevypadá, všechno začne tady. Elliot Tiber (Demetri Martin), jeho autoritářská matka a slabošský otec vedou polorozpadlý penzion, ve kterém se hosté objevují, jenom když opravdu nemají na výběr. Najednou se kolem začnou psát dějiny a největší nejenom hudební událost té doby přivádí do městečka Woodstock tisíce lidí... CSFD: 70 %

Občerstvení zajištěno díky U Magora.

Na Zaparkuj Fest! se můžete těšit každých 14 dní po celé léto. Akci pořádá Zaparkuj - oživujeme veřejný prostor / Univerzita Palackého ve spolupráci s Výstaviště Flora Olomouc a.s.. Partnerem akce je Pastiche Filmz. Hudební dramaturgie: Open Mic na cucky

Těšíme se na vás!

autor: Olomoucká dílna

12.10.2018

Poté co se najedl, skončil na záchytce
Na muže, který sedí na lavičce u kašny na Dolním náměstí a znečistil kolem sebe prostor obaly od jídla, byli včera po půl deváté večer upozorněni strážníci Městské policie Olomouc. Poté co se hlídka dostavila na místo, muž vše již uklidil. Při řešení oznámení však muž jevil známky značné podnapilosti a nebyl schopen samostatné chůze. Na místo byla proto přivolána převozová služba, která šestatřicetiletého muže odvezla k vystřízlivění. Na protialkoholní a záchytné stanici muži byla zjištěna hodnota 3,7 promile alkoholu v dechu.

11.10.2018

Hledaná dívka byla v baru
Dnes po půl čtvrté ráno se na operační středisko telefonicky obrátil muž, který sdělil, že se v baru na ulici Riegrova nachází osoba, která měla utéct z diagnostického ústavu. Hlídka po příjezdu na místě nalezla nezletilou dívku, u které bylo zjištěno, že se jedná o osobu hledanou nebo pohřešovanou Policií ČR.

10.10.2018

Hluk ze šicího stroje obtěžoval sousedku
Nezvyklý sousedský spor řešili včera v odpoledních hodinách v panelovém domě na ulici Werichova strážníci Městské policie Olomouc. Dvaačtyřicetiletá žena oznámila, že ji sousedka obtěžuje hlukem, který vydává její šicí stroj. Strážníci na místě kontaktovali oznamovatelku i sousedku. Obě ženy uvedly, že se mezi sebou již domluvily s tím, že oznamovatelka pořídí sousedce podložku pod šicí stroj a tím sníží jeho hlučnost.

09.10.2018

Strážníci řešili incident na dětském hři
V úterý 9. října hodinu po poledni vyjížděli strážníci na ulici Kampelíkova, kde mělo dle telefonického oznámení docházet na dětském hřišti k obtěžování dětí neznámou ženou. Po příjezdu hlídky na místo se zde již žádné děti nenacházely, byla zde jen žena, která nesrozumitelně křičela. Třiadvacetiletá žena neustále křičela nelogické věci a v jednu chvíli si roztrhla nohavici od kalhot a následně začala jíst listí z keře. Vzhledem k těmto okolnostem byla na místo přivolána zdravotnická záchranná služba, kdy následně lékař rozhodl o umístění na protialkoholní a záchytné stanici.

03.10.2018

Strážníci spolupracovali s revizory
Během včerejšího dne se na strážníky Městské policie Olomouc obrátili ve dvou případech revizoři Dopravního podniku města Olomouce s žádostí o součinnost. Důvodem bylo ověření totožnosti osob, které se přepravovali v dopravních prostředcích bez platných jízdních dokladů. Strážníci tak revizorům asistovali na zastávkách městské hromadné dopravy na třídě Svobody a ulici 17. listopadu. K dnešnímu dni strážníci asistovali revizorům při řešení 321 případů.